24. feb. 2010

Oh sunny day

Photobucket

Louise fra Sunglasses Shop skrev en mail til mig i går om at de nu også sender til danmark. Som tak for at jeg ville nævne denne dejlige nyhed på min blog, måtte jeg vælge et par solbriller af mærket Nueu. Da jeg længe har overvejet at købe et par pilot solbriller faldt valget på disse spejl aviators. Nu glæder jeg mig bare til de kommer, så jeg kan komme ud og lufte dem i det skønne solskin (jeg ignorer at der ligger tonsvis af sne udenfor............) som vi har så meget af for tiden. Host. Ej, i dag var der da dejligt solskin, og jeg sugede det også til mig!

I aften står den på tøsehygge! Jeg skal hjem til min dejlige veninde P og spise og sludre. Det bliver dejligt at se hende igen!

1 kommentar:

  1. Neeeej hvor er de fede! Jeg skal derind og kigge på den shop med det samme... weee. Post nu endelig et billede med dem du får, så man kan se dem på :)

    - Charlotte Amalie

    SvarSlet