23. feb. 2010

High on life!

Jeg har lige været til et 2 timers foredrag på mit arbejde med Mads fra High on Life, og jeg vil bare lige give mine varme anbefalinger! Hvis I får muligheden for at komme til et foredrag med ham, så GØR det! Man lærer en masse om sund kost og man går derfra med en følelse af at ville spise sundere, skære meget ned på sukkerfri sodavand (som jeg drikker ret meget af) og bare passe bedre på sin krop. Derudover skal én af mine investeringer næste måned være en juicepresser. Det er nemt, og det smager fantastisk! Han lavede blandt andet en juice af citron, æble, ingefær og spinat blade, og jeg SIGER jer det smagte lækkert! :D Haps! Og så er Mads også en lækkerbidsken ;) han er bare virkelig sjov og livlig, og det smitter af!



Og så kom min nye mobil + sim kort i dag, så jeg er godt i gang med at nørde! ;) Derfor vil jeg nu lukke min com ned og nyde resten af aftenen på sofaen med min mobil og Paradise Hotel. Sov godt derude i blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar