21. feb. 2010

Dammit!

Jeg er på den ene side MEGA sur og tvær og godt irriteret, men på den anden side glad oveni låget! Meget mærkelig følelse.

Jeg mistede min mobil i byen i nat. Now thats a first for me! Og man føler sig da bare totalt aflukket fra omverdenen uden den. Øv. Men thank god for facebook ;) Ooooog så havde jeg gået og leget med tanken om at få en ny mobil snart. I min verden (især når jeg er bag-stif) er der ikke langt fra tanke til handling, så nu er der en brun HTC Hero på vej til mig :D Jeg havde overvejet en iPhone, men et godt kamera er altså ret vigtigt for mig, og det kan man ikke just sige at der er i en iPhone (no offence, men det er der altså ikke....) så derfor faldt valget på denne.

Nu vil jeg se billederne fra den virkelig virkelig vellykkede aften i går! :D Rigtig god søndag allesammen!

I lost my phone yesterday, so today I bought a HTC Hero. It'll be here in 3 days! Can't wait :D

4 kommentarer:

  1. Nogle gange er der altså bare en mening med tingene! :b

    SvarSlet
  2. Tillykke med den! :D Den skal du nok blive glad for. :)

    SvarSlet
  3. Tak søde :D Det betyder meget når det kommer fra en elektronik nørd som dig :kys: og det er altså godt ment! ;)

    SvarSlet