11. feb. 2010

Project Catwalk

Photobucket
Christopher Straub and the dress he made for $150! Amazing!

I går aftes sad jeg klinet til skærmen og så Project Catwalk (jeg ved ikke hvorfor jeg altid vil ha' det til at hedde Project Runway?!) og temaet var kostumer til bestemte genrer. Jeg var fuldstændigt forelsket i Christopher Straub's kjole. Den var helt igennem fantastisk og gennemført. Han burde ha' vundet - også selvom vinderkjolen også var ret smuk. Perledetaljerne ved halsen, draperingerne, ryggen, den rosa farve... smuk! Og så lavede han den for $150!?!? Det er jo vanvittigt billigt!

Nå, nok om den. I aften skal jeg i biffen med min mutti og lillebror og se Avatar (ja, igen, men den er altså virkelig god!) så jeg får desværre ikke set Top Model osv. Men det må jeg se på lørdag så. Rigtig god torsdag allesammen :)

7 kommentarer:

  1. Fordi det hedder 'Project Runway' i virkeligheden :-P

    SvarSlet
  2. måske fordi det hedder project runway som orignaltittel? ;b

    SvarSlet
  3. Argh, SE! Jeg roder for meget rundt i de titler! Haha... Ups :P

    SvarSlet
  4. Den kjole havde/har nu nogle fede detaljer.

    Den kunne godt ligne en brudekjole, hvis den skulle anvendes ude i den virkelige verden.

    SvarSlet
  5. Man kan også ane at det hedder det på det billede du har postet :-P

    SvarSlet
  6. Scient: Ja, en smuk brudekjole :D

    Cecilia: Argh, pinlighederne vil ingen ende tage! :p haha...

    SvarSlet
  7. Det er også den eneste kjole jeg reelt kan huske fra programmet, SÅ FIN (nå jo, også den grønne sump kjole har vist også brændt sig fast, ikke helt lige så fin dog x)

    SvarSlet