20. feb. 2010

Tøjkrisen i aften...

Photobucket

... er afblæst! Jeg fandt nemlig denne smukke sag i h&m i dag. Og så kunne jeg jo passende udnytte de 20% i rabat til clubkunder som der var i denne uge. Jeg er dog lidt træt af de snore som sidder på ærmerne, men de kan jo altid fjernes og erstattes med noget elastiksnor eller lignende.

I aften kommer der en hel flok af mine dejlige venner herop, og så står den ellers på fest, god musik, masser af latter og måske en bytur. Jeg glæder mig helt vildt til en skøn aften! Kender I den der boblende følelse inden i? Sådan har jeg det lige nu :D Og det er rigtig dejligt oven på de her lidt trælse dage. Rigtig god lørdag allesammen!

This is my latest buy, from h&m. I'm going to wear it tonight when a bunch of people are coming to my place to party :) Have a great saturday!

4 kommentarer:

  1. Hehe tak tak ;) Og det var en meget sød ekspedient der solgte den til mig :p

    SvarSlet
  2. ih så den igår den er monster fed og kommer slet ikke til sin ret på foto, og du ser brand godt ud i den :)

    SvarSlet