29. apr. 2010

Nyt til fusserne

Photobucket

Jeg ejer faktisk ikke ret mange sko. Jeg har meget små fødder (str. 35-36) og har derfor tit svært ved at finde nogen der sidder godt. Specielt ballerinaer, som ofte er for store i str. 36. Derfor mangler jeg især åbne sommersko. Men da jeg så disse Shoe Biz sandaler som Jane fra Shopaholic Sisters havde købt, blev jeg straks forelsket! Og de er nu købt og betalt på Debell's hjemmeside og jeg glæder mig til at få dem hjem - og håber de sidder godt på mine små fusser :)

Jeg er hjemme fra arbejde i dag. Har skræntet noget de sidste par dage, med ondt i halsen, stoppet næse og feber om aftenen/natten, men har været på arbejde de sidste par dage fordi jeg havde nogle opgaver der skulle være færdige denne uge. I nat sov jeg dog ekstra dårligt (sikkert pga feberen) så i dag valgte jeg at melde mig syg.

I morgen er det vejedag. Glæder mig til at se hvad den siger, men er lidt bange for at den er gået op, for jeg var jo i byen i lørdags. MEN jeg skal ikke drikke igen før 22. maj, så jeg regner med at kunne sparke vægten godt nedad inden da!

3 kommentarer:

  1. De er bare så perfekte, de sandaler. Må snart få købt dem til mig selv!

    //S

    SvarSlet
  2. De er bare så fine altså! :) God bedring med dig!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig med jer piger :D hehe.. Og tak Pernille :*

    SvarSlet