24. apr. 2010

Nyt dullegrej

Photobucket

Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er vild med neglelakker! Så da jeg så denne lækre forårs farve på Camille's negle måtte jeg med det samme ind på ebay og finde den. Og haps, 78 kr. senere var den min! Essie Van d'go hedder den. Og nu hvor jeg alligevel var i gang med at svinge dankortet, røg der også en Osis Dust it i den virtuelle kurv. Jeg har længe gået og overvejet den, og efter flere positive anmeldelser vil jeg nu prøve den :) Godt nok er det vist en fake, for den kostede kun 20 kr. inkl porto, og er fra kina. Men nu må vi se om mit hår falder af :p

3 kommentarer:

  1. Gode køb! Er også ivrig Dust It bruger, men fandt den dog i føtex til 60 kr. i efteråret. Heller ikke så galt, min frisør ville have 140 kr. Men den er rigtig god til at skabe fylde ved hårrødderne!

    Essie, uhm - fin lak!

    SvarSlet
  2. Haha håber godt nok ikke håret falder af!
    Men fine ting ihvertfald!

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  3. Dust it er det bedste, virkelig pengene værd :) Det gir max fylde, og hvis det falder lidt ned igen, fx. efter en tur på dansegulvet, så kan sætte fingerne i hårbunden og ruske lidt så sidder det sgu rimelig igen.. Mig og mine veninder sværger til det..

    SvarSlet