15. apr. 2010

City Star og Gaga

Photobucket
My look at the celeb-costume-party last weekend :D

Høhø, rime kan hun også :p Jeg ville egentligt bare lige kigge ind og vise jer et billede af mit endelige Lady Gaga look i lørdags til kostume festen - som i øvrigt var virkelig vellykket!

Photobucket
My new bike! I love it! And the name fits me perfectly ;)

OG så har jeg fået en gave i dag! En lyserød City Star med en Mickey Mouse ringeklokke og hjerter på sadlen! :D Min mor og min bror havde købt den og sat den i stand. Årh, den er fantastisk! Glæder mig til at cykle en masse kilometer - og jeg tror allerede jeg starter i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor blev du fin som Gaga! Hvad endte du med at købe af make up til formålet? Det ser fedt ud!

    Håber det var en god fest!

    /Ann

    SvarSlet
  2. Tak for det ;) hehe.. Jeg brugte min blågrønne Gosh øjenskygge til at lave lynet med, og så en pink øjenskygge og en sort øjenskygge på øjnene :)

    SvarSlet