24. apr. 2010

Nu med billede!

Photobucket
Bag from h&m - 80 DKR

Ja, så fik jeg altså taget et billede af min nye taske. Jeg har bare et eller andet med små sorte tasker, og jeg skal snart stoppe med at købe flere af dem! Men denne her er bare så fin, og har flere rum man kan have sine ting i. Indeni er der endnu et lynlåsrum, så den er også perfekt at have med i byen - så kan man gemme mobil og penge i det rum.

Photobucket
Yesterday's outfit - with my new bag.

Jeg sov længe i dag. Havde en virkelig hyggelig aften i går, og selvom vi piger tabte til drengene i tegn&gæt, så var det alligevel sjovt ;) Vi blev enige om at drengene nok bare har en bedre fantasi, for når man kan gætte "spydkaster" ved at der er tegnet en pindemand med en lang arm, SÅ er man altså dygtig :p haha.. Til gengæld lavede vi piger de flotteste tegninger! Nu vil jeg spise min brunch færdig (jordbær og æg - mærkelig kombo men lige det jeg havde i køleren) og op og handle ind til i aften! Rigtig god lørdag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar