17. apr. 2010

Skøn lørdag!

Photobucket


Min mutti skrev til mig i går aftes og spurgte om jeg ville med på strøgtur i dag, og det takker man da ikke nej til :D Bare ærgeligt at det er overskyet og blæser sådan. Men vi havde alligevel en super hyggelig dag der afsluttede med brunch på café Jorden. Det kan klart anbefales! Mums det var godt. Så nu skal aftensmaden i aften vist kun bestå af grøntsager ;) Udover brunch fik jeg også et par lyse chinos fra Vero Moda og en lækker lyserød cardigan fra Topshop. Tak mutti! :D

Photobucket

Jeg har tabt 1 kilo her den første uge, og det er jeg helt tilfreds med! Det giver blod på tanden. I går var jeg ude og cykle for første gang på min nye cykel. Det blev en tur på 5,6 km med modvind + op af bakke på vej hjem. Puha.. det var hårdt, men godt!

I aften står den bare på sofahygge med æbler og rosiner! God lørdag derude!

5 kommentarer:

  1. Du så sej;) Er nysgerrig, hvad spiser du til morgenmad? Har lidt svært ved at finde ud af hvad der fungere hvis man skal tabe sig, og det skal jeg. Men jeg ved ikke helt hvad der er godt at spise til morgenmad?
    Venlig Hilsen
    Chris

    SvarSlet
  2. Sikke en sød mor du har :)
    Og tillykke med det første kg!

    SvarSlet
  3. Den brunch ser lækker ud, café Jorden ligger det i Århus? ;) Er altid på udkig efter nye brunch-steder, synes tit man forfalder til de samme steder...

    Og så er du rigtig cool i det sæt, rigtigt sommerligt og fint til dig!
    God søndag!

    /Ann

    SvarSlet
  4. Chris: Mange tak for de søde ord! Til morgenmad spiser jeg normalt 2 skiver rugbrød og en banan. Jeg ville rigtig gerne lave en smoothie til morgenmad, men jeg har bare ikke rigtig tid om morgenen desværre. Men ellers er havregrød også rigtig godt, for det gælder om at få et solidt morgenmåltid!

    Annette: Tak for det :D Og ja, min mor er den bedste <3

    Ann: Jo, den ligger ved Pustervig Torv. Virkelig hyggelig café, og om aftenen serverer de lækre drinks :) Og tak for de søde ord!

    SvarSlet
  5. Tak!
    Den café må jeg tjekke ud engang - det forlyder lige at kæresten godt ved hvor den ligger! Hehe.

    SvarSlet