5. apr. 2010

Påsken er forbi

Photobucket
Et sammendrag af min påskeferie! Alkohol, bryllup og ren hygge :D

Og sikke en påske det har været! Der har bare været knald på. Lørdag var jeg til min kusines bryllupsreception, derefter hjem til min far og grille lækre T-bone steaks. Lørdag aften tog jeg i byen med 3 kammerater, og søndag tilbragte jeg på min mors sofa med hende og min lillebror. Det var SÅ hyggeligt :D I dag har jeg været på café og i biffen med en veninde - vi så "Bounty Hunter" og den kan anbefales! Så alt i alt en skøn påskeferie jeg har haft. Travl, men skøn! I morgen starter hverdagen igen, og jeg skal på IT kursus i Odense. Men nu vil jeg se Greys Hvide Verden og nyde de sidste timer af min påskeferie! God mandag aften allesammen :D

1 kommentar:

  1. COOL BLOG

    come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    SvarSlet