3. jul. 2009

Weekend humør!

Det er lige hvad jeg er i! Humøret er højt og det har det sådan set været siden jeg vågnede i morges. Det er nu dejligt at vejret er så skønt for tiden - man kan tydeligt mærke at humøret påvirkes af det. Om lidt vil jeg tulle ud på tagterassen og nyde solens stråler og mågernes skrig ;) hehe..

Og forresten, så så jeg lige at jeg havde 115 besøg bare i går :O Wow! Hvem er i? :p hehe.. ej det er lidt sjovt at der rent faktisk er nogen der gider læse det jeg skriver. Og jeg har derfor besluttet at jeg vil lade jer stille en masse spørgsmål som jeg så vil besvare. I sender bare spørgsmålet (eller flere) til min mail som I finder herude til venstre. Spørg om alt mellem himmel og jord :)

Og så har jeg fået nyt layout her.. trængte til lidt forandring. Rigtig god weekend allesammen....


Billedet er fra nytårsaften 2008-2009. Pallietkjolen er til salg på TS.

.... og skåååål til dem der skal i byen i aften! Jeg venter selv til i morgen ;)

2 kommentarer:

  1. Puha jeg trænger virkelig også til at drikke mig en kæmpe kæp i øret :D

    SvarSlet
  2. Hehe, ja det skal også til engang imellem :p

    SvarSlet