20. jul. 2009

Deltidsjob søges!!

Åh, jeg leder og leder efter et deltids/studie job her i århus! Så hvis du kender nogen der kender nogen så ville det være FEDT hvis du kunne give mig et tip om et job :D Jeg har tidligere arbejdet i butik (Netto og Imerco) og er meget serviceminded og en positiv person :)

Jeg håber der er én af jer læsere derude der måske arbejder et sted hvor de liiige står og mangler én :)

Dagens outfit består af dette. Vila kjole/tunika og h&m leggings.



Og så kom der lige en mini me med på billedet også :p

7 kommentarer:

  1. Jeg så på et tidspunkt at de søgte i Baresso, den mellem Elgiganten og Magasin, det ville sikkert være et meget hyggeligt sted at arbejde. Måske lidt stressende til tider, men ellers bliver det jo også kedeligt. :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet! :D Vil smutte derned med en ansøgning i morgen eller onsdag!

    SvarSlet
  3. hey Milla :D

    lige et OT spørgsmål: mener det var dig der havde købt et "gør-det-selv" sushi sæt hos en fiskehandel nede på århus havn?
    tell me more about it!

    SvarSlet
  4. Hey søde :D Har svaret dig inde på FB.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare kreativt of fint lavet det billede! Rigtig inspirerende:) Hvilket grafik program bruger du?

    SvarSlet
  6. Mange tak for det :D Jeg bruger Adobe Photoshop. Det er det bedste program til sådan noget, synes jeg :)

    SvarSlet
  7. Ved ikke om du har fundet noget, men ellers så kontakt mig på 61311346 så har jeg noget der virker til at kunne være noget for dig.
    Hilsen Pia

    SvarSlet