20. jul. 2009

Udsalgs favoritter

Hvis jeg havde pengene til det ville jeg gå ind på Asos og købe disse ting på udsalg (klik for stort billede)



Især jumpsuitet fra Gestuz er jeg helt vild med! Og jeg har jo endnu ikke fundet et jumpsuit der klædte mig.

I dag har jeg været nede og træne. Det blev til 30 min (100 etager) på stepmaskinen, og 15 min på løbebåndet. I alt ca. 300 forbrændte kalorier. Når jeg er på løbebåndet gør jeg det at jeg går 2 min (ca 5 km i timen) og lunter 1 min (ca. 7-8 km i timen) og så fortsætter jeg sådan i 15 min. Det er det der fungerer bedst for mig og min dårlige kondi ;)

2 kommentarer:

  1. Skoene har jeg - dem er jeg mucho glad for!! De er endnu billigere i hvid - der koster de kun 8 pund!

    SvarSlet
  2. Ja det er nemlig dine jeg har savlet over ;) De er bare pænest i sorte synes jeg :)

    SvarSlet