2. jul. 2009

I love you, man...

Jeg var i biffen i dag med en kammi.. JA jeg ved det - åndssvagt at sidde inde i mørket når vejret var så godt :S Men altså.. en gratis bif tur siger man jo ikke nej til ;) Så vi så "I love you, man" og SHIT den var altså god! Den kan klart anbefales. Jeg tudede i hvert fald af grin et par gange. Hehe. Og når jeg først får grineflip så kan jeg slet ikke stoppe igen. Ret skægt :p

Jeg sidder lige og hører Joey Moe - Yo yo.. Ja jaaaa totalt teenage sang, men den får mig altså i godt humør, og jeg er SÅ klar til på lørdag! Skal holde indflytterfest slash fødselsdag for 18 mennesker(!!) Ja I læste rigtigt.. det er altså ret mange folk samlet i min lille hybel :p Men det er alle mine bedste venner, så det bliver bare kanon! Jeg har nemlig 3 "omgangskredse".. dem fra min folkeskole, dem fra min tid hos Post DK og dem fra min nuværende praktikplads. Og nu mødes de alle ;) Det skal nok blive skægt.

Anyway.. fredag i morgen! Skøøøønt! :D God aften derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar