16. jul. 2009

Dagens træning..

..bestod af 1 times Stram Op. Og halvvejs inde i timen fik jeg følelsen af at jeg skulle besvime. Kvalme og svimmelhed. Puha. Så jeg gik ud og tog noget vand, og fortsatte så resten af timen. Er stolt af at jeg holdt ud! Og det var godt nok en time der trak tænder ud. Men nu har jeg også trænet 3 gange på 4 dage, og jeg er stolt af mig selv :)

I aften skal jeg en tur på café med bedstevennen og vende verdenssituationen over et par kolde drinks. Og så glææææder jeg mig til Grøn Koncert på lørdag! Desværre ser det ud til at blive ret dårligt vejr, men så trækker jeg da bare i mine gummistøvler og min retro blå/turkis regnjakke ;) Det skal da ikke komme an på det! Jeg SKAL nemlig se LOC og Volbeat! Jeg skal nok huske billeder af regnjakken. Hehe.

Dagens inspirations billede er fra Le Blog de Betty. Skøn stil hun har! Og kjolen her er jo også én jeg har, så det er dejligt med lidt inspiration :) Jeg har desværre ikke benene til at have bare ben under (endnu!)



God torsdag aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar