14. jul. 2009

Dagen i dag...

... KUNNE være ren afslapning. Men jeg har jo et træningsprogram jeg skal overholde (og jeg gider egentligt heller ikke dovne den her i ferien) så kl. 10 stod jeg i salen i Fitness World, klar til at give den gas til en times mave/balder/lår. Det var virkelig hårdt, men jeg har det bare så godt nu! Sidder med en tallerkenfuld gulerødder og cherry tomater! Mmmh!

I aften skal jeg ud og spise med min mutti og lillebror, og derefter skal vi ind og høre jazz her i århus. Det skal nok blive spændende!

Dagens outfit er min lilla Thelin kjole, h&m leggings og Chanel Orange Fizz på neglene (gad ikke lige tage en farve på der matcher kjolen..) Og så får i lige en lidt alternativ pose.. tog billedet inden jeg smuttede til træning. 2. billede er så efterbillede. Jeg får altid det vildeste tomat-face efter træning. Og det her er endda efter jeg er kommet hjem, så det har været meeeeget værre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar