10. jul. 2009

Ferie!

Yay! Så er der dømt sommerferie! Jeg har 3 ugers ferie inden jeg skal starte i skole. I dag havde jeg sidste dag på praktikpladsen. Jeg har været der i 11 mdr, så det var med meget blandede følelser at jeg sagde farvel. Det bliver jo dejligt at komme i skole igen, og få nogle kortere dage.. men det bliver hårdt at undvære alle de gode kollegaer. Heldigvis ser jeg et par stykker privat også, så jeg kommer ikke helt til at undvære dem.

Ferien står på afslapning, hygge med vennerne, Grøn Koncert og i uge 31 skal jeg i sommerhus på vestkysten med min fars familie.

Jeg indvier sommerferien med en iskold Somersby (ja, jeg drikker en.. alene! :p) og en god gang musik (Volbeat kommer jo også til Grøn! YEAH!! 4. gang jeg ser dem live :D glæder mig!)

2 kommentarer:

  1. Man kan sagtens drikke somersby alene! har jeg øvet mig i et par gange:slem:

    GOD FERIE MILLA!

    SvarSlet
  2. Dejligt! Så føler jeg mig ikke så dranker-ish ;)

    Tak søde! Også god ferie til dig :D

    SvarSlet