2. jul. 2009

Blogleg; 20 sp..

Så er endnu en blogleg i gang rundt omkring, og jeg er blevet tagget af Miss Bailey, så her kommer mine svar :)

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Mobil, pung, nøgler
2. Favorit make-up mærke: Chanel, rimmel, Gosh (øjenskyggerne)
3. Favorit blomst: Hmm.. jeg kan ikke vælge. Men kan rigtig godt lide liljer.
4. Ynglings tøjbutik: H&M
5. Favorit parfume: For tiden er det Clinique - Happy
6. Høje hæle eller flade sko: Begge. Men oftest flade.
7. Får du gode karakterer? I folkeskolen, ja. I gym. var de faldet lidt. På teknisk skole steg de så igen :) Kommer an på faget..
8. Ynglings farver: Lige for tiden er det koral. Synes den er så fin!
9. Drikker du energi drikke? Ja når jeg skal i byen (Cult shaker, mmh :p).. Det giver mig energi til at danse natten lang :) Min favorit "billig" energi drik er vodka og hustler..
10. Drikker du tit juice? Det er sjældent..
11. Kan du lide at svømme? Ja jeg elsker det!
12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med? Forskelligt..
13. Ynglings cremer: Nivea og en anden jeg ikke kan huske navnet på.. Går ikke så meget op i mærket.
14. Vil du gerne giftes en dag? Ja tak ;)
15. Bliver du nemt sur? Nej, der skal meget til. Kan godt blive irriteret og stille, men sur bliver jeg sjældent.
16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? Nej :O Men jeg synes det er spændende at læse/se programmer om det overnaturlige..
17. Har du nogle forbier? Edderkopper!!
18. Bider du negle? Nix, mine negle passer jeg godt på!
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Nej..
20. Drikker du kaffe? Ad nej!

Og så skal jeg tagge 3. Jeg tagger Signe, Mette og Deppe.

2 kommentarer: