26. jul. 2012

Summer outfit

Photobucket

I går hoppede jeg for første gang i ærmeløs bluse på arbejde.. Det var rart! Blusen er et udsalgs køb fra h&m Trend. Tror jeg købte den sidste sommer, men har ikke fået brugt den før i går. Og idag ;)

I dag er min første feriedag! Og ååh hvor har jeg nydt det :D Har ligget på stranden med en veninde i omkring 3 timer og stegt - og vi var også en tur i havet og svømme. Lækkert! Da jeg kom hjem stod den på Stepfit (med omkring 8 andre.. alle andre var nok ude og nyde vejret :P) og nu sidder jeg lige og får noget aftensmad inden den står på et bad og så Zulu Sommerbio. Fik jeg sagt at jeg nyder min første feriedag? ;) Håber også I andre får nydt sommervejret mens det er her!

2 kommentarer:

  1. Hej Milla. Hvor er bukserne fra? De har en rigtig go længde :)

    SvarSlet
  2. Hej Anonym :) De er fra h&m. Det er modellen &slim og længde 32 som jeg så bare har smøget op :)

    SvarSlet