24. jul. 2012

Planlægger Fashion Week

Photobucket

Om nogle uger er der Copenhagen Fashion Week, og jeg har tilfældigvis ferie den uge! Derfor drager jeg derover fra den 7. august til den 8. august for at deltage i et Pieces event den 7. Men jeg håber også jeg kan finde nogle spændende events den 8., og ellers vil jeg bare tulle rundt og opleve København gennem min fotolinse :)

Er der nogen der kender til nogle åbne shows? Så vidt jeg kan se her, så er der noget kunstudstilling+Barbara Í Gongini's den 8.! Hvis det er åbent for alle, så skal jeg helt sikkert derind.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror desværre ikke Barbara er åbent for alle (det plejer det heller ikke at være). Her på CFW officielle program står der ihvertfald "by invitation only". Men don't worry, du går heller ikke glip af det store der. Tøjet plejer at være ret spacy meets goth ;)

    http://copenhagenfashionweek.com/event/barbara-i-gongini

    Og du kan se typen af tøj her: http://shop.barbaraigongini.dk/en/shop.aspx

    SvarSlet
  2. Sørens osse! Der står nemlig ikke noget med "by invitation only" når jeg klikker ind på CFW's side :/ Nå, så må jeg vel bare tulle lidt rundt i KBH's gader og håbe der er godt vejr den dag :) Men den side jeg har linket til er måske noget kunst udstilling så? Det kunne tyde på det..

    Og tak for info søde :*

    SvarSlet
  3. Nå, hvor sjovt. Jeg har faktisk lige fået en invitation til showet :D MEN det er jo om fredagen hvor jeg er taget tilbage til Århus igen :( Øv!

    SvarSlet