5. jul. 2012

Roskilde. HVIS jeg skulle afsted..

Roskilde

Ja, det er jo ikke en hemmelighed at mange i blogland p.t. er afsted på en solrig og skøn festival! Jeg har faktisk aldrig selv været på Roskilde Festival, for jeg tror det er for stort til mig. Jeg kan nemt blive overvældet hvis der er for mange mennesker, og det er jo ikke til at komme udenom at det ER der bare på Roskilde ;) Såå, jeg tror bare jeg bliver hjemme og nyder at høre andres beretninger derfra.

Men HVIS jeg skulle på Roskilde i år, så ville det være perfekt at være iført ovenstående outfit (er tosset med tørklædet fra Nelly!), og så ville jeg helt sikkert ikke gå glip af nedenstående bands!

Så til alle jer der skal afsted, eller allerede er derovre: God festival! :D Og pas på jer selv og hinanden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar