11. maj 2010

Så er det i aften...

... at jeg bliver tv stjerne ;) Kl. 21:20 når kontant ruller over skærmen på DR1.. Jeg havde godt nok overvejet at lade være med at skrive noget om det herinde, men herregud, så er det heller ikke værre. Og jeg tænkte at det kunne være sjovt for mine læsere at se/høre mig på tv ;) Desuden er jeg ikke hovedhistorien, så det er ikke i mere end ca. 5 min. man hører om min historie..

Efter arbejde i dag skal jeg til LatinMix i mit træningscenter - hvis der bliver plads! Er nemlig på venteliste.. Glæder mig til at se hvad "all the fuzz is about" ;) Derefter kommer min mor og henter mig, og så skal jeg spise og se Kontant hjemme hos hende med min bror :) så det bliver hyggeligt.

Rigtig god tirsdag allesammen!

6 kommentarer:

  1. Ih, spændende - skal da se, om ikke jeg får tunet ind på dig--- er da nys :-D
    Ha' en skøn dag!
    <3

    SvarSlet
  2. Nu bli'r jeg også lidt nysgerrig... ;) tror også jeg jeg slår over på DR1 i aften. Ser ellers aldrig Kontant. Spændende, spændende... :)

    http://tonightwehavethestars.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Gud ja! Se nu, det havde jeg allerede nået at glemme igen.. hehe.

    Glæder mig til at se dig :*

    SvarSlet
  4. Det var sjovt at se dig på tv :) Men knap så sjovt det med banken. Håber det er gået i orden nu?

    SvarSlet
  5. Hehe jeg synes også selv at det var sjovt at se mig selv på tv ;) Og ja det er heldigvis gået i orden nu det hele!

    SvarSlet
  6. Det er godt at høre :)

    SvarSlet