10. maj 2010

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Tine i en lille blogleg :D

Morgenens nedtur: At det er søndag og ikke lørdag ;)
Uden for mit vindue: Udsigt ud over Århus - som jeg ELSKER! Og så min altan/tagterasse..
I mit fjernsyn kører:
Ikke noget lige nu..
Jeg vil til at høre: Jeg vil til og se One Tree Hill på min computer!
Mit tøj er: Hyggetøj.. sorte jogginbukser og min lilla "I heart NY" tee..
I dag skal jeg nå: Absolut ingenting! Ahh
Men jeg vil hellere: Spole tiden frem så det er onsdag kl. 16 og jeg har weekend igen ;)
Weekenden skal gå med: Det der er tilbage skal bare tilbringes på sofaen med One Tree Hill..
I vindueskarmen: Står lidt pynteting - et par får, nogle skåle, stearinlys og planter.. jeg har mange nipsting ;)
Morgenens optur: En dejlig følelse i kroppen efter nattens fest :D
Dette billede har I aldrig set:
Photobucket
Mini Milla :D hehe..

Jeg tagger ikke lige nogen da der sikkert er mange der bliver tagget af andre ;)

P.s. dette indlæg er forprogrammeret - jeg skrev det i går ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar