12. maj 2010

Anbefalinger

Godmorgen! Så er det onsdag, og kl 16 i dag har jeg weekend! Lækkert :D

Nå men jeg ville egentligt bare komme med et par anbefalinger. Noget jeg har opdaget for nyligt, som jeg gerne vil dele med mine læsere;

LatinMix: I går efter arbejde var jeg til LatinMix i mit fitnesscenter. Det er deres version af Zumba. En time hvor man danser en masse forskellige dansearter og virkelig kommer til at svede! Det er fedt! Men man skal have en vis koordination og rytme for at kunne følge med :) Det eneste dårlige er at der er så lange ventelister dertil, så man skal melde sig til i god tid! Jeg skal allerede til det igen i aften :D Glæder mig!



Yoav: Yoav er en mand fra Sydafrika (mener jeg) og han laver noget vírkelig specielt og fedt musik! Jeg har længe været vild med hans nummer "Club Thing", men blev for nyligt præsenteret for "We are all dancing" som er et nummer der har taget mig med storm! Jeg ELSKER det! Resten af hans nye album er også rigtig godt :)

Det var lige lidt morgensnak herfra. Så I mig i Kontant i går? ;) Og så er jeg sørme også kommet i EkstraBladet! Hehe.. lidt skægt.. Nå, I må have en fantastisk onsdag allesammen!

3 kommentarer:

  1. Du var super charmerende i Kontant! Men du snakkede slet ikke så jydsk, som jeg havde gået og forestillet mig;-)

    Tine
    http://thespacebetween-tine.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, hvor var det bare godt, I råbte op om dét - sej moar du har!
    Og fedt du får kompensation - møgbank altså!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have piger <3 :D

    Tine: Nej, jeg snakker ikke ret jysk ;) Det er der mange århusianere der ikke gør synes jeg..

    SvarSlet