26. maj 2010

Dagens i striber

Jeg er glad for at I tog godt imod mit indlæg tidligere i dag :D

Photobucket

Som jeg skrev i indlægget, er jeg selv i striber i dag (eller, det var jeg på arbejde, men nu er jeg hoppet i træningstøjet). Jeg er dog ikke selvsikker nok til at gå ud i verden iført chinos og stram body, så jeg smed en cardigan over. Man kunne dog stadig se striberne under :) Mine chinos er fra Vero Moda og den stribede body er fra Gina Tricot. Og det er cardi'en i øvrigt også - den er dog en gammel sag.

Nu vil jeg lade aftensmaden synke helt ned i maven, og så vil jeg tage 20 min. foran computeren med en omgang Zumba :D Derefter vil jeg hoppe i bad, og så har jeg købt kirsebær og danske jordbær til aftensnack! Mums! Rigtig god aften til jer :D

12 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud! :D

    SvarSlet
  2. Hej Milla,

    Må jeg godt tilføje, at du ser markant slankere ud uden cardigan. Din talje er fin og bukserne sidder rigtigt flot i taljen, så det er lidt synd at gemme det hele væk under noget stort og løst.

    Mvh

    Liselotte

    SvarSlet
  3. Louise: Tak :D

    Liselotte: Ja jeg kan godt se hvad du mener, men når man arbejder på et kontor, og ikke har det godt med ens krop når man sidder ned (deller everywhere :P) så ryger der altså noget løsere over. Når der en dag ikke er så mange deller tilbage, vil jeg uden tvivl lade være med at tage noget løst over.

    SvarSlet
  4. Synes det ser super godt ud..
    Er ca samme str som dig og kan sagtes forstå dig. Har endnu ikke våvet mig ud offentligt i ligende outfit. Men godt ser det ud.

    Har du fundet zumba video på nettet eller har du købt en video?

    Hilsen Stella

    SvarSlet
  5. Stella: Ja det er sku grænseoverskridende sådan noget ;) Jeg fandt en video på nettet. Fik linket af en veninde, men den er vist blevet slettet nu :/

    SvarSlet
  6. Hej Camilla :)
    Jeg synes du ser rigtig godt ud, og sagtens kan gå uden cardiganen :) Men det er jo dig selv, der skal have det godt med det. Men du kan jo starte med at knappe op for cardiganen, det er første skridt :) Og ville se rigtig godt ud.
    /Louise

    SvarSlet
  7. Hej Louise :)
    Ja, det må jeg prøve næste gang. Hehe. Og tak!

    SvarSlet
  8. Hej Milla,

    Den gode nyhed er, at du har relativt lange ben, hvilket jo altid er pænt.

    Den dårlige nyhed er, at du derfor (som jeg) har en kortere overkrop. Det betyder desværre meget bogstaveligt, at der er mindre plads til alle de organer inden i, som vi alle har. Og et eller andet sted, skal de være, når du sætter dig ned.

    Min erfaring er, at ligegyldigt, hvor tynd jeg er (også med en BMI på 20 med meget solide mavemuskler), så folder fronten, når jeg sidder ned - det du kalder deller.

    Prøv at sammenligne med en kortbenet veninde med lang overkrop, så skal du se det vist i praksis.

    Du kan rende rundt med frustration over det (som jeg gjorde i mange år) eller bare erkende at det er sejt at have lange ben:-)!

    De andre er "glatte" mens de sidder ned, men når du rejser dig op, så er du simpelthen velsignet med rigtig flotte ben.

    Det er svært at vende et irritationsmoment til noget positivt, men prøv alligevel.

    Bedste hilsner

    Liselotte

    SvarSlet
  9. Hej Liselotte.

    Jeg kan sagtens se hvad du mener, men ved mig ER det altså deller :) Jeg har en BMI på omkring 30 og meget af mit fedt sidder på min mave - desværre! Lange ben har jeg aldrig lagt mærke til at jeg har - jeg tror altså at billedet snyder lidt ;) Jeg er 164 "høj" og jeg tror at grunden til at jeg ikke har lagt mærke til det er, at mine ben er lidt brede. Men jeg sætter stor pris på din besked, og jeg vil prøve at vende det til noget positivt som du skriver :D

    SvarSlet
  10. Men Milla, du HAR lange ben.. Og det fungerer rigtigt godt med chinos.. jeg kan sagtens forstå, at du ikke er så meget til stramme overdele - det er jeg heller ikke. Det er herre scary.. Tilgengæld er jeg også træt af at gå rundt i et telt altid - så jeg plejer altid at lave 'the tuck'. så kan man have noget lidt løsere på, uden det er er helt tight. Og så kan man altid hive 'the tuck' op, når man sidder ned på kontoret:)

    SvarSlet
  11. Tak for det søde Acie :D Jeg vil prøve mig frem med 'the tuck' ;)

    SvarSlet
  12. Hej Milla.
    Du er bare skide godt ud og det er syndt at du tager en cardigan udover når du ser meget bedre ud uden. Det jeg siger nu er der ikke noget ondt i overhovedt men synes du skal vide det... Du er "stor" og uanset om du tager cardiganer på eller ej er du det stadig. Jeg er meget høj og går derfor ikke i høje sko (det bryder JEG mig ikke om) men det er jeg begyndt på nu for jeg har indset at jeg er høj og det kan jeg ikke løbe fra uanset hvad. Sådan er det bare :)

    Ved ikke om jeg fik forklaret det ordeligt.
    Kærlig hilsen Julie

    SvarSlet