19. aug. 2009

Ny blogleg

Jeg så lige at Musen havde tagget mig, så her får I mine svar :)


What is your current obsession?


Kjoler, og især stropløse festkjoler bliver jeg draget af lige for tiden. Derudover også farver som pudder, grå og andre douchede farver.


What is your horoscope and do you relate?


Jeg er krebs :) Får mit horoskop på mail hver dag, og synes det er sjovt at læse. Derudover er krebse meget følsomme og familie mennesker, og det passer godt på mig :)


What are you wearing today?

Sorte leggings, sorte nittesandaler, grå lang tanktop, hvid top og beige cardigan. Og elfenbens ørestikker.


What is the last thing you bought?

Pallietvest + en grå top fra h&m.com


What’s for dinner?

Har spist ;) Men det var pastasalat og frikadeller. Mmh


What’s your favorite decade, fashion wise?

Åh, jeg har ikke nogen speciel tidsalder jeg er vild med, men som Musen også skrev så er jeg vild med detaljer, og romantiske outfits mixet med lidt råt.


What are your must haves for winter?

Dejlige lange strik-cardigans, lyse kjoler til at bryde det sorte look, lyse farver generelt..


What would you love to be able to afford?

En Mulberry taske. Og generelt at jeg havde råd til at købe de lækre ting jeg finder rundt omkring.


What is your favorite piece of clothing from your own wardrobe?


Det skifter, men lige p.t. er det min grå strik bluse fra Vero Moda.


What is your dream job?


Designer. Eller kirug. To vidt forskellige ting, men som appellerer til mig på forskellige måder.


What’s your favorite magazine?

Har ikke abonnement på nogen blade længere, men hvis jeg endelig køber et er det enten Woman, Elle eller Costume.


What do you consider a fashion faux pas?

Neon farver, muffin tops, generelt for småt tøj, og ja, leggings som bukser.


Describe your personal style?

Enkel og feminin. Oftest lidt romantisk, men ville gerne have lidt mere råt ind over (jaja, feminint men råt - jeg ved det er kliché!)


Which Beatle is your favorite?

Pas :P


What are you proud of?

At jeg er gået hen og "blevet voksen" .. jeg ved en masse og har lært en masse om mig selv og om verden omkring mig. Men jeg er også stolt af min familie og især min dejlige lillebror. Mine venner og veninder. Og så er jeg stolt af at have så mange faste læsere her på bloggen :D Så tak!!


Og så skal der sendes videre...


Jeg tagger Betina :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar