24. aug. 2009

Monday

Ja så er det atter weekend. Jeg har simpelthen haft en fantastisk weekend! Fredag var jeg i tivoli og se Tina Dickow. Hun leverede som altid en skøn koncert! Bagefter tog mine venner med herhjem hvor vi fik et par Rekorderlig og fik danset til noget 80'er musik ;) Dét var skægt! Lørdag spurgte min veninde om jeg ikke ville med ned af strøget, så det gjorde vi. Da hun skulle mødes med kæresten mødte jeg tilfældigvis 2 andre veninder, og jeg fortsatte med dem. Vi tog på café og fik snakket og spist lækre nachos. Lørdag aften tog jeg spontant hjem til 2 af mine bedste kammerater hvor vi drak lidt inden vi tog i byen og mødtes med nogle flere af vennerne. Det endte med at der kun var mig og mine 2 kammerater tilbage, men shit vi hyggede os :D Vi tog hjem og sov hos den ene af dem, og søndag blev tilbragt på sofaen med en rigtig stener film :p Så jeg har bare fået set SÅ mange mennesker i weekenden, og det har været skønt!



Lørdag spottede jeg lige et par ting i h&m. Synes dog at silkeskjorten var for lukket i halsen til mig. Men den var dejlig at have på. Den sorte tunika overvejer jeg at tage ned og købe når jeg får løn. De sorte bukser på billedet ovenover sad også ret godt - de var dog lidt for store foran, så jeg lod dem være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar