25. aug. 2009

Kedsomhed

Er i skole, og keder mig lidt p.t. så her kommer lige lidt ubrugelige facts som jeg har kopieret fra Cille's blog :)

Hvad var det sidste ...

Du spiste: Gulerødder..
Du drak: Vand
Blad du læste: Mener det var Woman
Tvserie du så: Venner
Radiokanal du hørte: Radio ABC
Du ødelagde: Det kan jeg ikke huske :p
Du sagde: "Der blev godt nok stille nu" (da læreren stillede et spørgsmål og der efterfølgende var død stille :p)
Musik du hørte: Åh kan ikke lige huske hvad det var..


Har du nogensinde ...

Kørt en hjort over: Nej, har aldrig ramt et dyr..
Kunne lide nogen dine venner hadede: Det tror jeg faktisk ikke?
Slået op med en: Ja
Fået knust dit hjerte: Hmm.. ja sådan teenage-crush agtigt.. men ellers ikke..
Knust en andens hjerte: Ja, desværre..
Danset i regnen: Ja
Sunget i badet: Et par gange eller 100 ;)
Oplevet kærlighed ved første blik: Nej
Været fuld: Den kan jeg nok ikke rende fra :p
Røget en smøg: Ja.. ad..
Spist sushi: Ja! Og jeg ELSKER det!
Været forelsket: Hmm.. en enkelt gang eller to..
Pjækket fra skole: Ja
Lavet telefonfis: Tæller det hvis det er sms'er ? :p
Skrevet et kærestebrev: Ja
Grædt dig selv i søvn: Ja :/
Været blevet arresteret: Nej, aldrig..
Udlevet en drøm: Ja :)
Set en dø: Nej, og håber aldrig jeg kommer til det..
Spurgt Gud om hjælp: Ja..
Brudt en lov: Det har jeg..
Ændret verdenen: Kun min egen :)
Sagt til en du hadede at du hadede ham/hende: Hmm.. måske til eks'en i et kæmpe skænderi..
Grædt til en film: Ork ja. Dagligt næsten :p er SÅ sart..
Gået i søvne: Det tror jeg da ikke? Der var godt nok en nat hvor jeg stod op og kiggede på uret, tog tøj på og gjorde mig klar, for så at finde ud af at klokken kun var 12 om aftenen og jeg skulle først op kl. 7 :p så det må jo være en slags søvn-gængeri..
Snakket i søvne: Ja det tror jeg nok..
Overvejet selvmord: Naa, nok ikke alvorligt..
Siddet på et tag: Jeps..
Kysset en i regnen: Ja
Danset et offentligt sted: Ja
Grint så meget at du græd: Ja, og det er noget af det bedste i verden!
Smilet uden grund: Smiler næsten altid
Sunget til nogen uden grund: Nej
Været på en scene: Ja
Snakket til nogen du ikke kender: Ja
Røget en cigar: Ja, engang til en nytårs aften. Og gør det aldrig mere!
Løbet væk hjemmefra: Haha, ja sammen med en veninde. Dog kun 20 meter fra min have, og vi gik tilbage igen da det blev for kedeligt ;)
Spillet strip poker: Nej det mener jeg ikke..
Sovet udenfor: Ja, i en sovepose under åben himmel, en nat hvor der var 1000 vis af stjerneskud :)
Haft sex med en fremmed: Kommer an på hvordan "fremmed" er defineret..
Været i radio/tv: Begge dele :)
Set dit ynglingsband live: Har ikke et decideret yndlingsband, men Volbeat, Nephew og LOC er blandt dem, og har set dem alle op til flere gange :)


Hvem var den sidste...

Du snakkede i telefon med: Min veninde
Du skrev til: En fyr fra min klasse ;)
Den sidste koncert du var til med: Tina Dickow i Tivoli Friheden
Der kyssede dig: På kinden: En god kammerat. På munden: Én jeg var sammen med for nogle uger siden..
Der krammede dig: Min bedste ven
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: Igen, én af mine bedste venner
Du blev sur på: Åh jeg bliver sjældent sur :p Så kan ikke huske det..
Der blev sur på dig: Don't know..
Der slog dig: Også én af mine bedste venner :p men det var for sjov..
Du havde lyst til at slå: Pas..
Der sagde 'Hej' til dig: Én fra min klasse..
Der skrev et brev til dig: Tæller postkort? Fra en veninde..
Der skrev et digt til dig: Tror aldrig jeg har fået et digt..
Der var i biografen med dig: En veninde ("The Proposal")
Der sang til dig: Erhm.. det kan jeg ikke huske
Der fik dig til at græde: En film :p
Du så film med: Mine 2 bedste kammerater
Der fik dig til at smile: Manden igen
Der fik dig til at grine: En fyr fra min klasse
Der så dig græde: Min veninde
Der købte noget til dig: Min kammerat
Du havde et crush på: Hemmeligt ;)
Du råbte af: Aner det ikke :p

Er du ...

Venstre/højrehåndet?: Højre
Imod homo brylluper?: Nej
Mørkeræd?: Jeps
Enebarn?: Nej, har en lillebror og en bonus lillesøster
Imod aborter?: Nej
Vegetar?: Nej! Ville ikke kunne undvære kød!
Gud?: Hahaha, det var sku da et plat spørgsmål..
Forelsket?: Nej

1 kommentar: