1. aug. 2010

Mit første DIY projekt

Photobucket

I fredags fik jeg købt stof, og så gik jeg ellers i gang med at lave mit første DIY projekt. Jeg var blevet inspireret af Katrine, som er virkelig dygtig til at sy, og tænkte at den kjole var et godt sted at starte. Desværre fik jeg bare lavet det grå stykke alt for bredt - men jeg skal bare lige have lavet et bælte, og så ser det faktisk okay ud :) Skal også lige have lavet kjolen lidt kortere og sy den op. Men når man tænker på at det er første gang jeg syer et stykke tøj, så er jeg godt tilfreds :D

Photobucket

7 kommentarer:

  1. hvor er den bare fin og hvor er du kommet godt fra det:) Tror også jeg vil prøve at springe ud i det!

    Var det svært eller?

    /Ditte
    Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  2. Det er du sluppet heldigt fra. :D Cool!

    SvarSlet
  3. Wauw - den er virkelig flot. Godt gået :)

    SvarSlet
  4. Hej!! fed kjole - men jeg syntes den ser pænere ud uden bæltet :)
    BTW nu har jeg tænkt på det så mange gange, hvad betyder det der DIY?

    SvarSlet
  5. Mange tak for jeres søde kommentarer :D Er helt overvældet!

    Ditte: Altså, det tog sin tid at klippe stoffet og sætte nålene i, men derudover var det ret hurtigt at sy det sammen. Nu er det heller ikke første gang jeg syer, og jeg har set min mor sy mange gange, så jeg er ikke helt uvant med det. Men et rimelig nemt projekt :)

    Kathe: Tak :) Jeg kan bare ikke rigtig overskue at skulle til at sy den smallere i det grå stykke ;) Men DIY betyder "Did/Done it yourself"..

    SvarSlet
  6. Den er rigtig, rigtig fin! Godt lavet! Det kunne være jeg også selv skulle begive mig ud i det... Har bare sjælendt tålmodighed ;)

    SvarSlet