15. aug. 2010

Garderobe-tjek

WishesFashion Trends & Styles - Polyvore
Klik på billedet for mere info om tøjet

Jeg synes ikke jeg har noget tøj for tiden. Jaja, jeg ved godt at det er en sætning man hører alt for ofte, både hos sig selv og hos andre. Men jeg synes bare jeg mangler basis tøj. Et par lækre bukser, et bælte, nogle bluser... Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet og fundet nogle billeder der er i retning af det jeg mangler, og i løbet af ugen skal jeg vist ind og kigge lidt i butikker. Jeg er ret vild med "jord" farver og douchede farver, så det skal jeg have mere af. Og så knapt så meget sort tøj som jeg har en tendens til at købe.

Og så er målet for næste uge forresten: Ingen usundt, og ingen sodavand. Heller ikke sukkerfri. Jeg er begyndt at falde lidt for meget af på den her efter jeg har haft ferie. Det er slut nu!

Nårh ja, og velkommen til alle jer nye læsere :D Jeg kan se at der er kommet flere til, og det er jo bare super dejligt at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar