3. aug. 2010

Fornyelse i stuen

Photobucket

Jeg fik engang dette fine skab af min bonus mor. Jeg bruger det som DVD skab, da de 2 hylder deri lige passer i højden med DVD'er. Men den mintgrønne farve passede bare ikke rigtig ind i min stue. For noget tid siden købte jeg en varm grå maling (man kan tit købe ½ liter maling hos farvehandlere til at "teste" med) men har bare ikke fået malet skabet. I dag gik jeg så i gang. Det fik 2 lag, og jeg er meget tilfreds med resultatet. Det er jo næsten som at få et nyt møbel :D

I aften skal jeg hjem til min mutti og spise, og jeg overvejer om jeg skal hoppe i mine blå Silvia jeans og min leopard skjorte fra Vila..

2 kommentarer:

  1. Rigtigt fint skab!!

    Malede du bare ovenpå den mintgrønne maling, eller sleb du med sandpapir først?

    SvarSlet
  2. Tak for det :D
    Jeg malede direkte ovenpå den mintgrønne, men det var kun fordi jeg ikke havde fået købt sandpapir. Normalt sliber man det først, for så er det både nemmere at få det nye maling til at dække, og det holder bedre.

    SvarSlet