19. aug. 2010

Lækkert hår

Photobucket

Jeg er jo selv ret glad for at eksperimentere med nye frisurer - også til hverdag, så da jeg modtog en mail der omhandlede lige netop det emne blev jeg glad ;) Lasse Pedersen er stylist, og stod bag hårstylingerne til Bllack Noir's SS11 show - og TREsemmé sponsorerede hårprodukterne. Nu har jeg selv en hårlak fra TREsemmé som jeg tidligere har anbefalet, og jeg kan læse mig frem til at Lasse er ligeså begejstret for den ;) I kan i øvrigt få en backstage-feeling ved at se videoen HER.

Photobucket

Lasse Pedersens tip til kvinder i enhver alder er, at turde springe ud i flere opsætninger og gøre lidt mere ud af håret til daglig. ”Jeg synes gerne I må gå efter et lidt mere sofistikeret look. Det er faktisk moderne at kreere et look på sig selv, og håret må gerne se mere ”sat” ud end det har gjort i lang tid. Vi har i mange år brugt timer foran spejlet på at skabe frisurer, der ser lidt tilfældige ud, men nu er det altså i orden, at man kan se der er omtanke bag håret. Lav gerne en frisure, der understreger din personlighed, og som måske er mere skarp end tilfældig”, råder Lasse Pedersen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar