29. nov. 2012

Vinderen er fundet! :D

Photobucket

Stort tillykke til Marie-Louise! Jeg gik ind på random.org og lod den finde et tal mellem 1 og 13. Det blev så nummer 10, og det var Marie-Louise. Hun skrev følgende:

"Har kigget langt efter støvler med nitter, som har en tilpas lav hæl, så de kan bruges til hverdag. 
Det er desuden en super lækker detalje med lynlåsen bagtil. 
Kast bare de sorte støvler denne vej, er sikker på at de vil passe mine små fusser perfekt :)"

Så Marie-Louise, du må meget gerne lige smide en mail afsted med din adresse, og så sender jeg de lækre sorte Pieces støvler til dig! :)

Og så beklager jeg altså lige mit semi-trætte fjæs på billederne ;) Jeg har lige været til en hård omgang Stepfit! Nu vil jeg i bad og så står den på advents-gave indpakning til kæresten :D

2 kommentarer:

  1. Jubii - det er jo mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke endnu en gang :D Smid mig en mail på milla@starglitter.dk og så sender jeg støvlerne :)

      Slet