15. nov. 2012

Konkurrence tid! :D Vind lækre støvler!

Photobucket

Hej søde læsere!

Nu er det tid til en rigtig lækker konkurrence her på bloggen! Pieces har nemlig været så søde at forære mig 2 par støvler - ét par som jeg kan udlodde til jer, og ét par til mig selv :) Så alle jer med små fusser (lige som mig) skal være klar på tasterne, for nu får I nemlig muligheden for at vinde et par lækre støvler i str. 36! :D

Jeg var jo til et lækkert Pieces Event her tidligere på året, og hørte bla. om deres nye kollektion med støvler i ægte læder og ruskind. Der var så mange fine ting, og jeg faldt pladask for bla. disse 2 par :)

For at vinde skal du blot fortælle mig (i kommentarfeltet herunder) hvilket af parrene du aller helst vil eje, og hvorfor det lige netop er dem du vil vinde! I får altså frit slag til at vælge mellem de 2 par, og så beholder jeg selv det par der er tilbage :) Konkurrencen løber nok i et par uger, så folk får chancen for være med. Del gerne med andre via. jeres blog eller lignende, hvis I kender nogle med små fødder der kunne være kandidat til denne konkurrence ;)

Jeg håber I vil være med! God torsdag aften derude :)

17 kommentarer:

  1. Juhuuu - endelig en konkurrence til os med de små fusser. ;-)
    Jeg vil gerne vinde de sorte støvler fordi jeg er vildt med alt der har nitter på lige pt. og man ser det også over alt....Synes det er FEDT!
    Knus Katrin/Karli
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  2. Hvem der bare havde små fødder!

    Jeg ville nu ønske at jeg kunne vinde de vinrøde til min kollega, Rikke. I sommers var hun igennem en masse operationer, fordi man havde fundet en knude i hendes skulder. Knuden viste sig dog at være godartet, men nu kæmper hun med angst pga det forløb, hun var igennem.

    Så hun trænger klart til en opmuntring. Og da hun er lige så vild med sko som mig, så er disse perfekte til hende.

    SvarSlet
  3. Uh, jeg har godt nok størrelse 40, men jeg vil gerne vinde de vinrøde ruskindsstøvler til min veninde Anette, som har små fødder. Hun har været rigtig trist i efteråret, og det kan godt være, at der skal helt sikkert mere end et par flotte støvler til at gøre hende glad igen. Men vil rigtig gerne kunne give dem til hende. (Er selv på SU, så der er ikke så mange penge til gaver).

    Berit

    SvarSlet
  4. Ih, de er desværre for små til mig! Ved du om man kan købe dem i butikkerne, og hvad de koster? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :) Jeg mener de kommer til at koste 900 (de røde) og så kan de sorte allerede nu købes på Pieces' webshop :)

      Slet
  5. Yeah, så kunne det betale sig at have små fødder. Nu har folk joket med, at jeg burde vælte med min højde og så små fødder.. Ha! Små fødder er fine, og gør man kan være med i denne konkurrence :-)

    Synes det er svært at vælge, men ville i sidste ende nok helst have de røde. De kan shine et vinter-mørkt outfit op og så passer det fantastisk til en sort nederdel her op til jul. Jeg kan se mig selv i dem i lang tid, og lynlås-detaljen på siden er da lige prikken over i'et. Fantastisk konkurrence.

    SvarSlet
  6. Jaye en lækker konkurrence for sådan en pygmæ som mig :-) Ihh, det er svært at vælge hvilket par jeg helst vil vinde. Jeg synes de er vildt flotte på hver deres måde, men de røde ligner et par jeg har i forvejen, så hvorfor ikke prøve noget og hoppe med på nittebølgen? De er jo super fede, så dem vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  7. Yay! Jeg kunne virkelig godt bruge at par flade ankelstøvler, så jeg kunne godt tænke mig de sorte.

    SvarSlet
  8. Fede støvler - de er desværre for små til mig :(

    SvarSlet
  9. De røde. Jeg har et par i grå, som ligner, som jeg har ødelagt, så derfor vil det være perfekt med et rødt par:-)

    SvarSlet
  10. Woop woop! Jeg deltager gerne. Har stadig ikke noget bordeaux og mine grå ankelstøvler er slidt helt nede ved hælen. Æv, æv! Ønsker mig derfor de bordeaux støvler.

    SvarSlet
  11. Uih! Lige nu elsker jeg, at have små fødder! Yay!
    Jeg vil da vildt gerne vinde de røde. Det skal være en opmuntring til, at jeg skal have en operation i mit knæ.. indtil jeg får den må jeg ikke rigtig gå i høje hæle.. Så de røde skulle være som en lille fejring og motivation til, at jeg kommer til at gå i så fine sko igen :)

    SvarSlet
  12. Yes man, endelig en str. man kan passe! Det er ellers altid 38 eller 39!
    Men jeg satser på de flade, sorte, fine støvler! Det er ellers et touch choice! Krydser fingre ...

    SvarSlet
  13. Har kigget langt efter støvler med nitter, som har en tilpas lav hæl, så de kan bruges til hverdag.
    Det er desuden en super lækker detalje med lynlåsen bagtil.
    Kast bare de sorte støvler denne vej, er sikker på at de vil passe mine små fusser perfekt :)

    SvarSlet
  14. Små fødder er det bedste!
    Jeg kunne godt tænke mig at vinde de vinrøde!

    SvarSlet
  15. Årh, de vinrøde er SÅ fine, og selvom mine fødder ikke kan være der, ville jeg elske at sende dem til min sødeste søster, der bor i KBH, som en lille pre-julegave! Dét ville hun blive glad for!

    SvarSlet
  16. Jeg er helt vild med de sorte støvler, så dem ville jeg gerne vinde! De er faktisk perfekte på alle måder: Rå nitter, tilpas hæl til hverdags-brug og rigtig fed lynlås-detalje :)

    SvarSlet