4. nov. 2012

Trænings-gear

Photobucket

Jeg bruger jo en del timer i fitness centeret, og derfor er det også vigtigt for mig at skoene/tøjet er lækkert. P.t. træner jeg (træner, ikke løber - dér har jeg løbesko :)) i mine Nike Free 3.0 som nok er de mest behagelige sko jeg nogensinde har haft. De er sorte med lilla sål og lilla snørrebånd. Men jeg vil jo gerne have flere sko at vælge imellem ;) Det kender I vel godt? Så nu er jagten gået ind på de næste trænings sko. Umiddelbart tænker jeg nogle sorte eller gå med neon pink bund, men jeg er altså også ret hooked på de første her på billedet ovenover!

Mht. tøj så har jeg både en trænings BH fra Nike og én fra h&m. Jeg har ikke behov for vildt meget støtte, da mine bryster ikke er ret store, men vil da alligevel lige sige at jeg synes at den fra Nike giver lidt mere støtte. Derudover er mine trænings-tights også fra Nike, og de er virkelig behagelige! Træningstoppe køber jeg bare i h&m, men skal vist snart have købt nogle nye :)

Jeg har lavet en lille collage over ting jeg godt kunne finde på at købe. Synes at h&m og Gina Tricot har rigtig meget fint træningstøj.. Og ja, jeg kan bedst lide sort træningstøj hvis I skulle være i tvivl ;)

4 kommentarer:

  1. Gina Tricot's nye træningstøj er vildt lækkert!
    Har selv set mig var på en pink skiundertrøje/løbetrøje derfra (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja highstreet butikkerne følger godt med med træningstøj! :)

      Slet
  2. Det første par sko er mega fede!! Hvor har du fundet dem henne? Kunne ikke umiddelbart finde dem på Nike's hjemmeside

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at jeg ikke er alene om at synes det ;) De kan findes her i str. 36-39: http://www.nikefreedenmark.eu/nike-free-run-30-v4-kvinder-pink-gr%C3%A5-s%C3%B8lv-billige-232.html

      Slet