18. nov. 2012

Insta-days

Photobucket

Torsdag fik jeg min 2. HPV vaccine! Skynd jer at få bestilt tid til stikket hvis I ikke allerede har gjort det piger :) ::: Jeg fik sat min Pieces konkurrence i gang her på bloggen, og glæder mig over dem der allerede er tilmeldt :D ::: Lørdag morgen opdagede jeg at jeg har fået lægmuskler (eller at de nu er synlige i hvert fald ;)) ::: Derefter hoppede jeg i træningstøjet for 9. gang på 2 uger, og tog til Bodyfit (og hold nu OP jeg er øm over det hele i dag! Skønt!) ::: Så prøvede jeg en fin h&m+ top som muligvis skal bruges til firmajulefrokosten ::: Og så får I lige lørdagens efter-trænings-oufit. Den stod på cafétur med veninde, aftensmad ved mutti og bio tur med bedstevennen.

Lidt random instragram billeder fra de seneste par dage :) (@millastarglitter) Skøn weekend so far :) Håber også I nyder weekenden derude!

6 kommentarer:

  1. Må jeg spørge hvor de røde stjerne øreringe er fra på bilede nr 1?
    De er rigtig fede.

    Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline :) Det er nogen jeg har fået af min mor. Hun har selv købt stjernen og et vedhæng i en butik i M.P. Bruuns gade her i Aarhus, og så lavet dem selv. Jigsaw hedder butikkel vist :)

      Slet
  2. I hvilken h og m fandt du blusen, og havde de mange tilbage?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt den i h&m i Bruuns Galleri, og der var en del tilbage :)

      Slet
  3. Du er simpelthen blevet så lækker smække søde Milla!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak altså søde Cecilia :D Kan kun sige i lige måde!!

      Slet