29. okt. 2012

Pip pip!

Jeg var jo på ferie i Cochem i Tyskland hele sidste uge, og det var SÅ hyggeligt :) Det var min farmor og farfar der havde inviteret hele familien på 5 dages hotelophold. Vi fik slappet af, hygget os, set en masse fine steder i Cochem og spist noget lækker mad. Så det var som det skulle være!

Jeg skal lige tilbage til hverdagens rutine, og så skal jeg nok skrive herinde igen :) Er jeg den eneste der synes at den her kulde er totalt uinspirerende? Herhjemme er der også ekstra koldt, for mine radiatorer virker ikke :( Meget koldt skulle jeg hilse og sige! Håber snart min udlejer får det ordnet..

Håber I har det godt derude! :D Jeg kan lige fortælle at der nok snart kommer nogle flere boligindlæg herinde, for kæresten rykker nemlig herhjem inden for de næste par måneder. Så nu skal vi virkelig være kreative med pladsen på de 52 m2 ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar