14. maj 2012

Femina løbet

Photobucket

Lige en lille status på det løb jeg gennemførte i går :) Det gik godt, på trods af et irriterende sidestik som allerede kom efter 2,5 km, og som ikke gik væk igen. Kunne nok have løbet lidt hurtigere hvis det ikke havde været der, men det gik, og jeg gennemførte på den tid jeg havde håbet på! Omkring 40 min :) Så jeg er glad og tilfreds, og øm i benene ;) Og så er jeg bare SÅ stolt af min mor og moster (som er dem jeg står med på billedet) .. de klarede det meget bedre end de havde regnet med i går! SÅ godt gået :D

Og billedet ovenover er taget næsten lige efter vi kom i mål ;) Der er set bedre billeder af mig, men hvad faen!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes du ser dejlig, sund og glad ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor langt løb du så? :-)

    SvarSlet
  3. Litzy: Tak søde :D

    Britta: 5,2 km :)

    SvarSlet
  4. Super godt gået og mega sejt!!!!

    Skal selv løbe Femina i dag i fælleparken :)

    SvarSlet
  5. Tak for det Dorthe :D Og held og lykke med løbet!

    SvarSlet