7. maj 2012

Craving: Scarfs!

Photobucket

Fra øverst venstre: Becksøndergaard x 2, Leo tørklæde, Zara, Stylesnob, Zara

I morges da jeg i farten havde glemt at få et tørklæde om halsen (øv, dumme tilbagevendende kulde!) stod jeg og drømte om alle mulige fine tørklæder. Det er godt til at pifte et lidt mørkt look ud - og når jeg både har sort jakke, sorte leggings og sorte støvler på, så bliver det hele altså lidt mørkt og meget u-sommer-agtigt :) Så her får I lige et par af mine drømme i billeder. Den leo plettede Zara sag var jeg faktisk meget hooked på at købe, men det er fra 2011 ... typisk :(

2 kommentarer:

  1. Fine tørklæder du har fundet - kan især godt lide det harlekin ternet :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt tosset med lige dét tørklæde :) har en drøm om at det skal herhjem og bo! ;) Og tak for kommentaren :)

    SvarSlet