31. dec. 2011

Godt nytår!

Photobucket

Godt nytår kære læsere!

Jeg har forprogrammeret dette indlæg da jeg i torsdags bagte kransekagen til i aften. Det er første gang nogensinde at jeg laver kransekage, så det er da et okay resultat hvis jeg selv skal sige det :D Jeg fulgte opskriften fra Det Søde Liv, dog med undtagelse af dét med at rulle pølser á 80 cm længde. Jeg tog i stedet bare klumper af dejen og formede pølser af de ønskede længder. Dejen var lidt klistret at arbejde med, men jeg vaskede hænder et par gange undervejs, og brugte lidt flormelis på hænderne, og så gik det. Og så glemte jeg at trykke ringene flade på toppen til sidst, så jeg håber den kan samles uden at være alt for skæv i aften ;)

Nå, det blev en lidt lang smøre, men pointen er: GODT NYTÅR! Jeg håber I alle får en skøn skøn aften og kommer godt og sikkert ind i år 2012 :) Jeg glæder mig til et nyt år her på bloggen med jer!

Photobucket
Min kusine og fætter legede med stjernekastere 2. juledag :D Synes det ser så fint ud!

2 kommentarer:

  1. Sejt gået, det har jeg endnu ikke haft lyst til, jeg er heller ikke så meget til kransekage, glæder mig til at se det endelige resultat:-) Godt nytår:-)

    SvarSlet
  2. Mange tak for det! :D Og godt nytår til dig også!

    SvarSlet