7. dec. 2011

Starry starry dress

Photobucket

I går modtog jeg min fine fine stjernekjole fra Asos, som jeg skal bruge til firmajulefrokosten på fredag! Og heldigvis passer den! Den er faktisk lidt til den store side. I hvert fald over skuldrene og barmen. Men bæltet der fulgte med kan jeg ikke passe om taljen :S Synes dog også det ser fint ud uden bælte, for der er heldigvis elastik i taljen :) Skoene jeg har på (som man så ikke rigtig kan se her) er også fra Asos, men desværre svupper de i hælen når jeg går i dem :( Har prøvet både med en sål og med en ruskinds/gummi dims i hælen. Jeg har vist bare en underlig fod..

4 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin til dig! :)

    SvarSlet
  2. Super fin kjole :) Har virkelig en svaghed for ting med stjerner på :)

    SvarSlet
  3. Tak :D Det har jeg også ;)

    SvarSlet