26. dec. 2011

Juleaftens-outfit

Photobucket

Jeg fik taget et par billeder af mit outfit inden jeg tog ud til min mor og hendes kæreste for at fejre juleaften. Tunikaen er fra h&m FAA kollektionen og neglelakken er Chanel's Graphite. Min absolutte yndlings neglelak for tiden! Eyelineren er min nye flydende eyeliner fra Gosh, og da jeg kom hjem omkring midnat (altså 9 timer efter jeg tog den på) sad den stadig perfekt. Så det er virkelig et godt køb til prisen!

I dag er jeg som sagt til julefrokost hos min mormor, og i morgen står den på julefrokost hos min farmor og farfar. Så det bliver nogle dejlige dage i familiens skød!

Nårh ja, og så skal jeg have testet mit nye 50 mm. objektiv! :D Det var nemlig én af julegaverne. Skal nok fortælle mere om mine julegaver en af dagene. Håber I alle nyder juledagene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar