18. dec. 2011

Kate, oh Kate!

Photobucket

Kate Winslet er simpelthen så smuk! Og jeg faldt lige over disse billeder fra Vouge UK April 2011. Wauw! Sådan noget hår ville jeg ikke have noget imod at have :D Ved bare ikke om jeg kunne 'pull it off'. Og om jeg kunne undvære mine lange lokker. Synes bare godt snart der må ske noget med håret..


I dag har jeg været til juleklip hos min mor, hendes kæreste og den side af familien :D Det var SÅ hyggeligt, og det hele gik op i perleplader ;) Mine brødre og jeg fik lavet en masse mario figurer med nissehuer. Så fint! Og jeg fik lavet perle-snefnug til mit vindue i hvid og neonpink :D Billeder kommer en anden dag, for nu vil jeg flade ud på sofaen. Utroligt hvor træt man kan være efter en weekend fyldt med konfekt og god mad og julehygge ;) God søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar