1. jul. 2010

New shoes!

Photobucket

Nu er det jo ikke ret tit at jeg finder nogle sko mine små str. 35½ fødder kan passe. Men mine sandaler er afgået ved døden (slidt hul i sålen på dem begge) så jeg manglede et par sommersko. Jeg kunne ikke rigtig finde nogen fine sandaler som passede, MEN så fandt jeg disse i Salling! Fra Vagabond til 400,- :D Jeg elsker dem. De har sådan en fin grå-beige farve. Nu håber jeg bare de også passer i morgen når mine fusser ikke er hævede efter en lang arbejdsdag.

Derudover fandt jeg dette søde brille etui til 80,- i Bianco. Det måtte jeg have til mine nørdbriller.. ;)

6 kommentarer:

  1. Skægt, jeg har en pung/etui fuldstændigt magen til, mit er bare fra TopShop og fra sidste år...

    SvarSlet
  2. Hej Milla :D
    Jeg vil gerne rose dig for din blog, der rummer lidt af det hele. Jeg er især vild med dit "En weekend i billeder"-indlæg. Jeg håber meget, du vil kigge forbi mig og min kærestes blog.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine! Jeg har også meget svært ved at finde sko til mine små fødder!

    SvarSlet
  4. Louise: Ej hvor sjovt :)

    Nicoline: Mange tak for de søde ord :D Jeg vil helt sikkert kigge forbi jeres blog..

    Annette: Tak! For det :) Ja det er virkelig irriterende :(

    SvarSlet
  5. Taak søde Tina :D Skoene er på i dag, men desværre gnaver de lidt i tæerne og svupper i hælen (på trods af sådan nogle ruskinds hæle dimser) .. jeg har bare besværlige fødder :(

    SvarSlet
  6. Vildt fede sko fra Vagabond, de er rigtige gode med deres detaljer. Btw, jeg kender udemærket dit problem med størrelsen, jeg er selv en 36 :-D

    SvarSlet