26. jul. 2010

Inspiration, 1 - Milla, 0

Jeps, jeg er helt løbet tør for inspiration disse dage. Meeen mon ikke jeg skal finde på et indlæg eller 2 snart? :) Lige nu er jeg ved at lave en liste over de huslige gøremål jeg skal nå her i ferien. Jeg vil have ryddet op i mine skabe og min reol, for jeg er simpelthen så slem til at gemme på alt muligt ragelse som jeg ikke bruger. Og jeg vil så gerne have plads til at få mit malergrej herind, som p.t. ligger hos min mor. Jeg savner at male! Så nu skal der gøres plads til det :)

Derudover glæder jeg mig bare til at der atter er penge på kontoen på fredag ;) Det er jeg nok ikke ene om. Rigtig god mandag allesammen!

4 kommentarer:

  1. UH! penge på fredag! yeah! så kan jeg endelig købe mad igen :D

    SvarSlet
  2. Haha ja lige præcis ;) Jeg kører også på de sidste kroner nu..

    SvarSlet
  3. jeg har ikke een eneste øre tilbage og har ikke haft det siden d.5 :P så det har været alt hvad der er i fryseren og skabe jeg har levet af :P
    der er altså ikke meget at leve for når man er på kontanthjælp :P

    SvarSlet
  4. Uf nej det må ikke være sjovt :( Jeg er glad for at jeg trods alt var heldig at finde et job..

    SvarSlet