8. jul. 2010

Birthday party

PartyFashion Trends & Styles - Polyvore



Ja altså ikke min egen fest ;) Er vist blevet fejret rigeligt de sidste par weekender (kan man nogensinde blive fejret nok? :D Nææ...) Nå men på lørdag skal jeg til en venindes 25 års fødselsdag på sjælland. Jeg har ikke set hende i flere år, så jeg glæder mig helt vildt! MEN jeg aner ikke hvad jeg skal have på.. Jeg var inde i Bruuns og kigge lidt i dag, men jeg må ned i byen og kigge i morgen også. Jeg ville elske at hoppe i ovenstående outfit! (klik på billedet for mere info om tingene)

Ha' en dejlig torsdag allesammen! :)

2 kommentarer:

  1. Mmm, dét er altså fint!
    Håber, du finder noget helt fantastisk nede i byen- der er jo i hvert fald masser af udsalg-god tur!
    /xx nete

    SvarSlet
  2. Tak søde Nete :D Jeg håber også jeg finder noget spændende..

    SvarSlet