5. jun. 2010

Sidste aften!

Så er det blevet sidste aften på Skive Festival! Jeg håber jeg er godt brun på det her tidspunkt :p hehe.. Det vil tiden - og vejret - jo vise. I aften er der et par gode navne på programmet. Dem jeg glæder mig mest til er Turboweekend, og selvfølgelig Nephew, som lukker hele festivallen! Udover de to er der også The Ravonettes, TV2 og Selvmord. Desværre spiller Selvmord og Turboweekend på samme tid - jeg vælger dog at se Turboweekend ;) Her får I lige et lækkert Tiesto remix af ét af deres numre.

(Link slettet, da billedet blev for bredt..)

3 kommentarer:

  1. Turboweekend giver den så meget gas til deres optrædener! Jeg så dem på årets SPOT festival i Århus for nogle uger siden, hvor de også lukkede hele ballet - og jeg kunne på ingen måde have ønsket mig en bedre afslutning på en fed festival!
    God koncert! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Milla.
    Vi har lige givet dig en blog-award :)

    Knus Stine

    SvarSlet
  3. Flødekaramellen: De var SÅ fede live! :D Trouble Is er et genialt nummer. Og tak for det!

    Stine: Tusind tak :) Jeg kigger på det i morgen, for nu vil jeg lukke og slukke min com..

    SvarSlet