27. jun. 2010

En weekend i billeder

Tusind tak for alle jeres hilsner på min fødselsdag i går :D Det varmede! Jeg har haft en weekend med knald på. I går holdt jeg familie fødseldag hos min mor, og om aftenen tog jeg i byen med nogle venner. Skøn dag! I dag havde min roomie arrangeret en overraskelse som fødselsdagsgave - vi skulle spille minigolf i det gode vejr :D Og hun havde inviteret min bedste veninde + hendes dejlige kæreste også. Jeg blev virkelig overrasket og glad! Skøn skøn dag! Nu er jeg også bare helt bombet, så jeg vil lade billederne tale for sig selv. Rigtig god søndag aften allesammen!

Photobucket
1. Min hjemmelavede lagkage! 2. Mutti og jeg :D 3. Grill-mad! Mums! 4. Forfest! Astiiii! 5. i byen med 2 skønne piger! 6. Bedsteveninden og hendes kæreste. Mini-golf

1 kommentar: