17. jun. 2010

Blogaward


Jeg havde helt glemt at søde Bailey havde tildelt mig en blogaward :) Tusind tak søde.

Blogawarden går ud på at man skal give den videre til nogle andre blogs man kan lide, og skrive lidt om hvorfor man godt kan lide dem. Jeg tror der er mange der har modtaget denne award, men jeg vil alligevel lige fremhæve nogle af de blogs jeg læser allermest:

Katrine's blog, Trés Chic Clique
: Katrine virker til at være en rigtig sød pige. Jeg elsker at hendes blog er så personlig + hun viser nogle lækre madbilleder ;) Og så er hun jo bare super smuk!

Sofie's blog: Igen, en meget personligt blog, og jeg er vild med Sofie's lidt skøre personlighed :D Hun er ikke bange for at skabe sig lidt på sine billeder, og det elsker jeg! Sofie giver mig også masser af inspiration til madlavningen, og hendes stil er lækker!

Pernille's blog, Pagik: Pernille's stil er virkelig fin! Hun går tit i sort-i-sort men hun gør det på en meget inspirerende og laber måde ;) Hun inspirerer mig gang på gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar